
Problemstilling
SDH ønsker at styrke sin position på det danske marked i relation til målgruppen 40-49-årige. For SDH er det vigtigt, at strategien understøttes af et bæredygtigt og samfundsansvarligt kædeprodukt med individuelle kendetegn og lokal forankring.
Content Marketing Opgave
anbefale en content marketing strategi for SDH og skabe tre social media content produkter, der understøtter SDHs ovennævnte strategi.
Content Marketing Produkter
Produkt 1: brandboard.
Produkt 2: landing page.
Produkt 3: minimum 10 opslag til SoMe content til de næste tre måneder (antal opslag afhænger af SoMe content strategi). Der udvælges ét SoMe ud af de fire SoMe, som SDH er tilstede på (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest).

















Løsning
- Opret brandboard: FarveTema, skrifttyper og logo
- SoME Opslag: Brugt canva for at finde billede-skabeloner i udvalgt farvetema.
- LinkTree: Oprettet et Linktree for at dirigerer brugeren til landingpage, Booking, kontaktsiden etc.
- Opret Landingpage: Jeg har lavet en landingpage for Small Danish Hotels som indeholder: Tilbud, Anmeldelser og kontaktside.